Mei TBR

SAMSUNG DIGITAL CAMERA
In mei staan er leuke dingen in mijn agenda: lang weekend Londen, een heel vet concert, een weekend kamperen en een date met mijn zus op het strand. Daardoor verwacht ik minder te lezen, maar ik zit er wel aan te denken om een dagje mee te doen met de Blossom Books readathon. .

Te lezen in mei:
– The Alchemist van Paulo Coelho (op het moment van posten heb ik dit boek net uitgelezen)
– Koekoeksjong van Robert Galbraith/J.K. Rowling
– The Adventures of the Princess and Mr. Whiffles: The Dark of Deep Below van Patrick Rothfuss en Nate Taylor (Graphic Novel)

The Alchemist kwam mee van april maar was al bijna uit. Princess and Mr. Whiffles is een lekker nieuw tussendoortje. Naar Koekoeksjong heb ik lang uitgekeken. Ik ben enorm benieuwd naar Rowlings schrijfstijl! Buiten dat het om een misdaadachtig verhaal draait weet ik niks, maar dat vind ik juist leuk.

Voor de Blossom Books Readathon heb ik de volgende boeken gekozen:
– Percy Jackson en de Olympiers: De Vloek van de Titaan van Rick Riordan
– The Lies of Locke Lamora van Scott Lynch

 

Plaats een reactie