Top 10 favoriete boekige items

TTThursday copy

Het is weer donderdag, dus tijd voor een nieuwe Top Ten Thursday! Elke week wordt er door Emmy van Zon en Maan een nieuw onderwerp gegeven die alle bloggers mogen behandelen.

Deze week: Mijn favoriete boekige items! En op deze TTT heb ik weken gewacht want merchandise is alles.


SAMSUNG DIGITAL CAMERA

1. Van een goede vriendin kreeg ik deze gave sleutelhanger van de Hogwarts Express. Ik kreeg er ook nog een echte treinticket bij, maar die kon ik jammer genoeg niet vinden!

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

2. Tonks pronkt mooi bovenin mijn boekenkast. Destijds was het echt een rib uit m’n lijf al ben ik nu heel blij dat ik ‘m heb gekocht. Het is een Gentle Giant, dus er zijn maar 2500 beeldjes. Ik vind haar gewoon kick-ass!

SAMSUNG DIGITAL CAMERA3. Dit zijn vier posters uit de woonkamer, van de Kingkiller Cronicle van Patrick Rothfuss. We hebben van deze boeken veruit de meeste dingen in huis, maar ze zijn ook allemaal zo mooi.
Voor een fundraiser heeft de schrijver diverse kaartspellen laten maken door een illustrator. Er waren ook karakters uit de boeken te koop. Deze azen wonnen echter de strijd. De schoppen is mijn favoriet! Het is gewoon zo fijn om deze mooie posters in huis te hebben en er elke dag van te kunnen genieten!

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

4. Deze wereldkaart komt ook uit de Kingkiller Chronicle. Ik ben gek op landkaarten, dus toen deze verscheen moest ik ‘m hebben! Als je goed kijkt zie je in het midden van de onderkant Pats handtekening :D

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

5. De laatste van KKC, ik beloof het! In het boek werken de edelen met deze ringen. Als dank of betaling krijg je één van de ringen. De ‘gouden’ is in de boeken de meest waardevolle, maar ik vind de titanium veel mooier qua kleur!

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

6. Nog meer landkaarten… yes! Dit notitieboekje van Middle Earth heb ik ook gekocht op Castlefest en als dagboek gebruikt (ja, jongens hebben ook dagboeken).

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

7. Shirts. Geen fanboy zonder shirts! Twee gewonnen bij de Game of Thrones Expo twee jaar geleden, de rest van Qwertee. Als ik zou willen zou ik de hele week boek gerelateerde shirts kunnen dragen, dat is echt erg.

PicMonkey Collage8. Toen de Game of Thrones Exposition naar Amsterdam kwam in 2013 deed ik mee aan een prijsvraag van Winteriscoming.nl. Bizar genoeg won ik zowaar vrijkaartjes voor de opening met onder andere Carice van Houten (Melissandre) en Maisie Williams (Arya) uit de serie. Zo ontzettend gaaf. Buiten dat we vrij rond mochten lopen voor drie uur, kregen we ook nog een tof pakket mee met o.a. de shirts en deze thermomok. Ik wist helemaal niet dat het een soort magische beker was, want er zat geen verpakking bij. Maarrrrr…. toen ik er voor het eerst heet water in goot, kreeg ik een grote verassing. Tof toch?

Dat was mijn kleine selectie van boekige items.

Kan jij je ook niet inhouden als je merchandise ziet?

 

 

 

6 thoughts on “Top 10 favoriete boekige items

  1. Die posters zijn echt heel mooi! Die doen me trouwens denken aan de tarot kaarten die Maggie Stiefvater getekend heeft voor bij haar Raven Cycle boeken, die zouden ook zo gaaf zijn om te hebben.

Plaats een reactie